vegeta172 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 säg bara !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Racing uppdraget,på uppdrags ikonen står det typ Cr eller nåt. hjälp! EDIT: och uppdraget "Robbing Uncle Sam" för Rayder dör ju hela tiden! Redigerad 29 oktober, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Racing uppdraget,på uppdrags ikonen står det typ Cr eller nåt. hjälp! EDIT: och uppdraget "Robbing Uncle Sam" för Rayder dör ju hela tiden! Båda uppdragen är enkla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Uppdraget där man kör moped och ska skjuta ner 3 pers från ett tågtak är svår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Uppdraget där man kör moped och ska skjuta ner 3 pers från ett tågtak är svår. ingen moppe och ruskigt lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ni är så himla tråkiga jag är i san fierro redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Racing uppdraget,på uppdrags ikonen står det typ Cr eller nåt. hjälp! EDIT: och uppdraget "Robbing Uncle Sam" för Rayder dör ju hela tiden! på robbing uncle sam så ska du skjuta alla som skjuter på ryder.. sen skickar du in grejjerna när du ser han loosar liv så skjuter du ihjäl dom som skjuter på han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ehhh vad menar du med tråkiga finns kanske vissa som inte sitter och spelar 9 timmar i sträck utan har ett liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag kan behöva lite hjälp på uppdraget "sweet's girl" (tror det heter så). Sweet är iallafall i ett hus och det är en massa folk utanför som skjuter på huset. CJ ska skjuta alla utanför huset, men man dör hela tiden. Något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag kan behöva lite hjälp på uppdraget "sweet's girl" (tror det heter så). Sweet är iallafall i ett hus och det är en massa folk utanför som skjuter på huset. CJ ska skjuta alla utanför huset, men man dör hela tiden. Något tips? ta en bil först och kör över alla du kan sen springer du ut och skjuter dom få som är kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag kan behöva lite hjälp på uppdraget "sweet's girl" (tror det heter så). Sweet är iallafall i ett hus och det är en massa folk utanför som skjuter på huset. CJ ska skjuta alla utanför huset, men man dör hela tiden. Något tips? Kör på dom två med bilen som står till höger...Sedan hoppa ur och skjut ner dom andra 2 - 3 st med auto aim =) så gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ska hämta en eldkastare(?) hos ammonation men hittar ingen, är det hos han man träffar i början eller är jag på fel ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lerkot Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag kan behöva lite hjälp på uppdraget "sweet's girl" (tror det heter så). Sweet är iallafall i ett hus och det är en massa folk utanför som skjuter på huset. CJ ska skjuta alla utanför huset, men man dör hela tiden. Något tips? Kör över några av dem och skjut resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Håller på med uppdraget där man ska sitta bak på en cross och skjuta fienderna. Lyckades inte =( Men tror jag klarar det på andra försöket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag kan behöva lite hjälp på uppdraget "sweet's girl" (tror det heter så). Sweet är iallafall i ett hus och det är en massa folk utanför som skjuter på huset. CJ ska skjuta alla utanför huset, men man dör hela tiden. Något tips? Ledtråd.. använd bilar i uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) på robbing uncle sam så ska du skjuta alla som skjuter på ryder.. sen skickar du in grejjerna när du ser han loosar liv så skjuter du ihjäl dom som skjuter på han har lastat 4 lådar men det är två lådor till..vart finns dom?.. i hyllorna?..hm Redigerad 29 oktober, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ni är så himla tråkiga jag är i san fierro redan Hr många uppdrag är det innan man kommer vidare från LS? Vilka uppdrag är "huvuduppdrag" alltså vilka måste man göra för att komma vidare från första staden, jag klarar inte av det där uppdraget som man ska tävla att "dansa med bilarna, är det ett huvuduppdrag som man måste klara för att komma vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 nån snubbe i nån annan tråd sa att det är typ 28 uppdrag tills man får tillträde till san fierro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts