Eternal Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) När man får respekt ibland kommer det upp en "notis" om att man kan ha ett gäng på t ex 5 medlemmar. Är det något man kan göra/skapa? Ett eget gäng? EDIT: Glömde fråga en till sak, jag lyckas inte säga positiva eller negativa saker till fotgängarna heller. Någon som lyckas? Trycker vänster när jag möter någon men inget händer... =( Redigerad 29 oktober, 2004 av Eternal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 undrar exakt samma sak.. hitta denna när jag sökte.. så jag skicka upp denna överst istället för att skapa en ny Hur göra man gäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Funkar inte alltid dom säger nåt, bara om kommentaren är specielt rikdat till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ingen som vet nåt om gängen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SanAndreas Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Först så kunde man inte köpa kläder. Det kanske är lika med gäng, man kan förmodligen starta gäng efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Funkar inte alltid dom säger nåt, bara om kommentaren är specielt rikdat till dig. Exakt, som är du snackar med boxnings-coachen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 det är ju jobbigt det dära med gängen för när jag snackar med nåra gängkompisar så följer dom efter mig sen har jag ställt upp typ 5 cyklar också hoppar jag på en cykel men dom fettona/smalisarna följer fan inte efter mig jo dom springer men har sett på en bild nr gängmedlemmarna cyklar efter en ( inte smoke eller ryder eller sweet bara såna dära med gröna fettiga kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Gudfar När fick du gängen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 gäng?? jag tar ju och plockar upp nåra homies utanför mitt hus alltså OGF man snackar men dom så hära: man trycker på sikta knappen (R1) så trycker du åt höger eller vänster så brukar dom svara (Yeah lets go homie ) eller nåt sånt så följer dom efter dig och skyddar dig från the ballas och snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Förstog nu =) Vilken nöt jag är Tråkigt att man inte kan ta typ sju st, tre i min bil och fyra i en annan. Idioterna springer ju bara efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts