Noxzist Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 tjo! jag undrar om det finns något spel där man ska bygga upp ett företag.. tex. ett industri företag eller nått liknande? tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Finns ju ett textbaserat vid namn tycoononline.nu men det kanske inte är vad du söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 nah... men tack ändå tänkte mer på ett 3d spel eller a... uppifrån kanske? donno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hummm.. exakt hur menar du? där man typ bygger fabriker eller sånt där man sätter ut maskiner, eller sköter ett företag genom att köpa fabriker, eller typ ett transport företag där man bygger vägar, järnvägar och sånt? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ja typ! ge mig namn :D:D danke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Huumm... ok.. hade nått spel där man köpte och sålde företag, handlade på börsen och så men jag minns inte va de hette.. =/ men här är iaf 2 transport spel.. Transport Tycoon Delux: Ett rätt så gammalt spel som kan vara lite klurigt i början men blir sen mycket kul! =P man ser snett uppifrån och kan zoma in/ut. Locomotion:Som T.T.D. Men nytt... Ännu roligare och fler fordon! Har nästan samma grafik som T.T.D vilket gör att man får en liten nostalgi känsla.. man kna zoma in/ut och rotera kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts