Hultenius Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Nu är jag äntligen klar med GTAsajtens Webshop som hamnade här i forumet! Om man är medlem i forumet och köper något från vår webshop så får man dessutom lite extra förmåner under en begränsad tid. Läs mer här Jag har även minskat flood control med 10 sekunder från 60 sek till 50 sek. Till sist så har jag skapat ett underforum på "GTAsajten.com & Frågor" där ni kan lägga frågor och annat som rör webshopen. Jag kommer fixa fler underforum senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Nu är jag äntligen klar med GTAsajtens Webshop som hamnade här i forumet! Om man är medlem i forumet och köper något från vår webshop så får man dessutom lite extra förmåner under en begränsad tid. Läs mer här Jag har även minskat flood control med 10 sekunder från 60 sek till 50 sek. Till sist så har jag skapat ett underforum på "GTAsajten.com & Frågor" där ni kan lägga frågor och annat som rör webshopen. Jag kommer fixa fler underforum senare... Bra shop(får se om jag behöver nåt). Det är bra med sänkt Flood Control också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Jag såg att man fick en större PM-box som Super Member men vad händer med alla extra PM:s när man återgår till vanlig medlem och bara får ha 50 PM:s? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag såg att man fick en större PM-box som Super Member men vad händer med alla extra PM:s när man återgår till vanlig medlem och bara får ha 50 PM:s? Inga PM försvinner men du kan inte skicka/ta emot nya PM innan du har mindre än 50 PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Super Member? Hur blir man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Super Member? Hur blir man det? Man köper nått i Webshopen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts