lulle Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag bar undra om 4 hjulingen finns i Los santos? har inte hittat den har bara kört lite snabbt på landet inget mer men säg inte var den är säg bara om man kan ha den på första banan? Jag tycker detta spelet Rockar fett det är överbra!!!! Och en sak till e det någon som har gjort inbrott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Nej, jag tror inte den finns där. Den finns nog ute på countrysidan. Jag har försökt gjort inbrott, men misslyckades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag bar undra om 4 hjulingen finns i Los santos? har inte hittat den har bara kört lite snabbt på landet inget mer men säg inte var den är säg bara om man kan ha den på första banan? Jag tycker detta spelet Rockar fett det är överbra!!!! Och en sak till e det någon som har gjort inbrott? Jag hittade en på stranden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Och en fråga till ni vet det dära strand partyt som skulle va? Men jag var på den stranden sant maria och verona beach e det där den är Tjewarius Tjewarius blir man visad var den dära bilen man gör inbrott med är? Men jag har bara gjort typ 5 uppdrag tar det lugnt i börja lär mig det först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Går det att wheela med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hur gör man inbrott?? fattar 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hur gör man inbrott?? fattar 0 Man gör det på några uppdrag men det går att göra normalt också på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hur gör man det då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 när ni gjort inbrottsuppdraget säger de hur man gör inbrott.. ni ska ha en viss bil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 vart är bilen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 det finns en fyrhjuling på bondgården i Los santos countryn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 gör man inbrott med den eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 har gjort inbrott fem gånger tjänat ihop typ 6000 $ flyttvagnen är vid gymmet i los santos titta på gym skylten vänd den om så ser du nåra hus gå dit sätt dig i vagnen leta upp ett hus på natten tryck på R3 och gå in och sno sakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 tusen tack dawg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts