power_psychic Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Kom hem idag med mitt nyinköpta ex av GTA:San Andreas, satte mig i favvofåtöljen och slog på tv:n. Öppnade plasten runt förpackningen och var överlycklig. Sedan satte jag i skivan och bara njöt, filmen rullade igång, men sen när jag skulle ta cyklen i början på första uppdraget, vafan, gubben rörde sig inte en milimeter, hur jag än gjorde så stod gubben stilla, då förstod jag, min handkontroll är trasig... :'( Här har man gått och väntat på detta spel i två år och sen så kan man inte spela det, jag klarar inte det... Aaaaah, jag blir galen! Redigerad 29 oktober, 2004 av power_psychic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jobbigt läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Köp Ny kontroll då Lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Köp Ny kontroll då Lol? om man har brist på pengar är det inte det enklaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag har inget minnes kort... men jag ska köpa ett innan jag får mitt gta:sa på måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Mm Men de borde han tänkt på inann han köpte Sa Men han kan endå köpa en begangnad kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Mina handkontroller funkar inte heller fick mitt gta idag och har inte spelaat mkt en dosan går av sig själv typ den andra får ingen ström så nu är det bara leta reda på en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Köp såna där budgetkopior. De är billigare och är likadana, så vitt jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 om man har brist på pengar är det inte det enklaste. ja en hand kontroll kostar ju så jävla mycket pengar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Köp Ny kontroll då Lol? Precis... Sluta jiddra börja trolla som riddarn sa... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Fan va surt att inte kunna njuta av det bästa spelet som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 :ermm:Du kanske ska skruva upp den å blosa bort allt dam som kanske e i den eller kolla vad som e trasigt å försöka laga det... Skul le jag gjort iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ett tips köp en orginal hk, dyr men den håller. H ar hafft biliga pirat hks men de är bara plast skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ett tips köp en orginal hk, dyr men den håller. H ar hafft biliga pirat hks men de är bara plast skit. stämmer...har en som fungerar men ibland när man spelar så hakar nån knapp upp sig och det är irriterande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 man kan köpa en "chili handkontroll" dualshock2 på teknikmagasinet för 149sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts