VickeX Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 The Sims. LOL LOL Nej men kanske,....,..??..,,...,.....,....,.. Jag vet inte just nu. men dom borde göra School Of Rock till ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crownless Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Skule jerna se spejs vars bli film SKule ju ega ut allah Redigerad 31 oktober, 2004 av Crownless Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Skule jerna se spejs vars bli film SKule ju ega ut allah Den som förstår vad han menar vinner...något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Skule jerna se spejs vars bli film SKule ju ega ut allah Skulle gärna se space wars(?) bli film. Skulle ju äga ut alla.. Men antagligen så tror killen att han är rolig för att han kan första kursen av Svenska för nybörjare.. Haha, såååå kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Precic vad jag tänkte säga. Tyst på forumet. Hallå, ni kan väll inte vara ledsen för att StellHell kommer vinna? 'Något' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Skule jerna se spejs vars bli film SKule ju ega ut allah Oh no, a space war movie will kill ALLAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Oh no, a space war movie will kill ALLAH! Jaja, visa lite omtanke nu under Ramadan-högtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Fuck religion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Nej men, jag skulle gärna se en HELT GTA baserad film. te-x att man får se tommy göra updragen och äta och träffa polare och sno motorcyklar och burna iväg för att "köpa" te.x the malibu club, och så vidare OSV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Nej men, jag skulle gärna se en HELT GTA baserad film. te-x att man får se tommy göra updragen och äta och träffa polare och sno motorcyklar och burna iväg för att "köpa" te.x the malibu club, och så vidare OSV fattar va du menar men scarface är så nära man kan komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag säger bara en sak, Mafia! Storyn är som gjord för en film. Ja helt klart, det är ju redan en film i stort sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Jag vill att de ska göra film av "Final Fantasy VI" som de kansk gör efter "FF VII" fimen som de faktiskt håller på att göra nu, Och så vill jag se "Zelda - A Link To The Past" som film, Så ARMAN när du är klar med "Ocarina Of Time" så har jag ett jobb till dig (not) Redigerad 2 november, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
homie_boy Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Max Payne Metalgear Solid Halflife Warcraft III / starcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Och så vill jag se "Zelda - A Link To The Past" som film Fast ocarina of time äger ju ändå mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Fast ocarina of time äger ju ändå mer! Som en ädel SNES-fantast kan jag bara säga en sak till dig nu, Flugan: "Tyst!" --------------------- Max Payne och Mafia är redan så filmiska att det skulle kännas lite tarvligt att göra filmer av dem. Ungefär som att göra ett toalettpapper som ser ut som toalettpapper. Fast lite snyggare i kanterna... Hursomhelst, Super NES-liret Shadow Run är en rätt skön story att göra en film på. Fantasy-väsen i en sci-fi-värld. Alla har vi drömt om Orcer med hagelbrakare i midjehöjd. För övrigt tycker jag helt klart att man ögonaböj borde göra film av spelen "Custer's Revenge", "Erotica Island" och förstås "Tetris". Tänk er följande: --------------------- Djup trailer-röst: You played the game... You played it again... And again... And now. You can discover the world of tetris in your local movie theatre! Keanu Reeves is "Tight Red Block", struggling to fit into societys frames while Morgan Freeman as "Officer Black Block" is following a hot lead from the street on the "Big Pimping Purple Block" played by Eddie Griffin. You've never experienced the game like this before! We can asure you that! --------------------- Droppa fanmail på ebeeto@hotmail.com... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 spyro the dragon skulle göra utmärkta filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 spyro the dragon skulle göra utmärkta filmer Skulle funka rätt fint som barnfilm, ja.. Annars kunde man ge Spyro en chaingun och byta namn på honom till Flash Spyro McGyver. Då skulle han lätt utklassa Arnie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Som en ädel SNES-fantast kan jag bara säga en sak till dig nu, Flugan: "Tyst!" --------------------- Max Payne och Mafia är redan så filmiska att det skulle kännas lite tarvligt att göra filmer av dem. Ungefär som att göra ett toalettpapper som ser ut som toalettpapper. Fast lite snyggare i kanterna... Hursomhelst, Super NES-liret Shadow Run är en rätt skön story att göra en film på. Fantasy-väsen i en sci-fi-värld. Alla har vi drömt om Orcer med hagelbrakare i midjehöjd. För övrigt tycker jag helt klart att man ögonaböj borde göra film av spelen "Custer's Revenge", "Erotica Island" och förstås "Tetris". Tänk er följande: --------------------- Djup trailer-röst: You played the game... You played it again... And again... And now. You can discover the world of tetris in your local movie theatre! Keanu Reeves is "Tight Red Block", struggling to fit into societys frames while Morgan Freeman as "Officer Black Block" is following a hot lead from the street on the "Big Pimping Purple Block" played by Eddie Griffin. You've never experienced the game like this before! We can asure you that! --------------------- Droppa fanmail på ebeeto@hotmail.com... EB HAHAHAHAHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Fast ocarina of <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=time&v=56">time</a> äger ju ändå mer! Aldrig att det äger mer, "a Link to the Past" har hundra gånger bättre story och är 100 ggr roligare med 100 ggr mer saker att upptäcka och den mörka världen äger allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Aldrig att det äger mer, "a Link to the Past" har hundra gånger bättre story och är 100 ggr roligare med 100 ggr mer saker att upptäcka och den mörka världen äger allt Nejdu! Och why quotade du mig så konstigt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts