Arman Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Mikolan: Christophe Gans? Han ska göra den tillsammans med Roger Avary och Nicolas Boukhrief som skriver storyn... Så, glad blir du väl? Redigerad 29 oktober, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 W-T-F!!!!!!! OMG *RUNS AROUND FLAPPING HIS ARMS LIKE WINGS* YES MINA DRÖMMAR UPPFYLLS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Tycker att dom flesta licensspel suger(Några få är iof väldigt bra tex Goldeneye). Så därför hoppas jag att utvecklarna snart kommer inse att vi inte köper ett sugande spel bara för att den är baserad på något som många älskar. Så jag brukar oftast hoppa över filmlicens spel när jag ser dom i butikshyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 MAFIA och Call of Duty skulle äga som filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Max Payne Max Payne 2 The fall of Max Payne Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hitman skulle passa perfekt som en film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag skriver en lista...The Legend of Zelda: Ocarina of TimeThe Legend of Zelda: Majora's MaskThe Legend of Zelda: The Wind WakerThe Legend of Zelda: A Link to The PastThe Legend of Zelda: Link's AwakeningHalf-LifeOpposing Force: Half-LifeBlue Shift: Half-LifeThe HobbitSuper Mario Bros. (remake)Donkey KongSonic The Hedgehog (ett måste) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Mario Brothers finns ju på film... otecknat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Mario Brothers finns ju på film... otecknat Kanske var därför han skrev: (Remake) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Max Payne skulle vara coolt att se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Tycker att dom flesta licensspel suger(Några få är iof väldigt bra tex Goldeneye). Så därför hoppas jag att utvecklarna snart kommer inse att vi inte köper ett sugande spel bara för att den är baserad på något som många älskar. Så jag brukar oftast hoppa över filmlicens spel när jag ser dom i butikshyllan. Ville bara passa på att påpeka att ingen har påpekat att jag skrivit om licensspel när det handlade om spel - film. Nu blir jag ledsen, varför får inte jag en arg utskällning när alla andra får en? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Du är mod. Ingen vågar skälla ut dig Man borde göra film på ett antal av Terry Pratchett's böcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Tycker att dom flesta licensspel suger(Några få är iof väldigt bra tex Goldeneye). Så därför hoppas jag att utvecklarna snart kommer inse att vi inte köper ett sugande spel bara för att den är baserad på något som många älskar. Så jag brukar oftast hoppa över filmlicens spel när jag ser dom i butikshyllan. BRAWLRRLALRLGHBRAA!!!!! *elakt vampyrdödarvrål* Vad är det du säger männ... sak?! Bara för att 99,9999 procent av alla licensspel är sämst, du alltid har rätt och du är den störstaste och bästaste människan någonsin så har du inte rätt att ha en åsikt!! JAG SKA HÄRMED GNÄLLA PÅ DIG HELT UTAN NÅGRA VETTIGA GRUNDER!! Du är knasig!! Du har illaluktande fötter!! Du har sned ryggrad!! Du... du... ja!! Fy skäms. Dessutom läste du fel i topictiteln. Eller något. Du är ju totalt väck! Nöjd nu? Ontopic-svar: Duke Nukem. All the way. Lägger till det här också... ovanstående påhopp mot Funnylin ska ej tas som ett påhopp. Funnylin är en trevlig prick, och allt ovanstående elakt var menat som ett skämt. Gud förlåte mig. Redigerad 30 oktober, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Du är mod. Ingen vågar skälla ut dig Jag känner mig utanför! :'( Får väl skälla ut mig själv då. Är jag en jävla idiot eller? Det ser väl vem som hellst att titeln antyder att det inte handlar om licensspel. Dags att köpa nya glasögon kanske? Eller jag kanske inte har råd, min jävla fattiglapp. Hoppas någon mod kommer in och bannar mig snart. Kan man inte läsa bör man fan inte få vara här! Edit: Topp3 han före. Det är kusligt vad mycket han vet om mig. Vem jobbar du för och varför spionerar du på mig? Redigerad 30 oktober, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Edit: Topp3 han före. Det är kusligt vad mycket han vet om mig. Vem jobbar du för och varför spionerar du på mig? Don't blame me, det är fackets fel. Btw., Duke Nukem ska bli film. 3DR har planer på det o.s.v. DET HÄR ÄR EN LÄNK SÅ DU VET. Redigerad 30 oktober, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Need For Speed Underground skulle dominera biotoppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Need For Speed Underground skulle dominera biotoppen 2 fast 2 fosfosf ? (=/) the fast and the (=/) och max payne är ju ungefär som matrix... lr ja dom hoppar omkring å har sej... half-life film skulle nog bli kul å se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 lr ja dom hoppar omkring å har sej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Givande post... Jag tror att BMX XXX skule bli bra film... inte för jag spelar det med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Säger som så många andra MAFIA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts