jogy_bear Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 (redigerad) hur gör man på uppdraget när man ska gå in på köpcentret (det står typ "hit and run") man startar uppdraget från nåt hus som heter versetti estate, som man har fått när man har dödat en maffia snubbe.... tack på förhand.. vice city forever Redigerad 22 november, 2002 av jogy_bear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Du ska skuta söder alla fönster där inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Man ska ha sönder massor av fönster i köpcentret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jogy_bear Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 det har jag ju gjort flera ggr, men jag lyckas inte......vad menar dem med "hit and run"då??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Du vet som Smash and Grap....Motsatsen till Hit and Have a Cofee........ Tips:använd en PCJ 600 eller nåt tvåhjuligt fordon för att köra runt i köpcentret med.......rulltrappan måste du ha lite fart för att kunna köra uppförs............LYCKA TILL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jogy_bear Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 men det är bara fönsterna som man ska krossa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jag gjorde såhär, Ta dig så fort det bara går till köpcentret, sedan sprang jag bara runt med m16 och siktade manuellt och krossade alla rutor. Köp body-armor, så att du kan ignorera polisen som skjuter på dig, strunta i dem, spring bara vidare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jogy_bear Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 det ska jag försoka med....tack... men det är inget mer än rutorna som man ska krossa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CloG Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Du har kanske redan klarat det... men en ganska bra teknik som jag körde är att kasta granater. då kan man ta några rutor på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 kör in med en moppe eller nåt och skjut i farten!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Jag satt med sniper å sköt! De va inte så svårt eftersom man inte behöver gå så mycket då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts