tejwarius Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Har ni lyckats försvara er mot den där boxaren som slår en febrilt? Jag har provat två gånger, båda gångerna hamnade jag på sjukhuset. Hur försvarar jag mig? Det står inte hur man gör. I övrigt kan jag berätta att min snubbe har MAX i muskler, han är en riktig biff (har typ 75 % i stamina, ska springa lite mer). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Man skyddar sig med 4kant tror jag och sen vet du att du kan göra specialare om men 3 kant om du har siktet går det bara samma med skyddnings saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Har ni lyckats försvara er mot den där boxaren som slår en febrilt? Jag har provat två gånger, båda gångerna hamnade jag på sjukhuset. Hur försvarar jag mig? Det står inte hur man gör. I övrigt kan jag berätta att min snubbe har MAX i muskler, han är en riktig biff (har typ 75 % i stamina, ska springa lite mer). tips! håll in R2 och sedan tryck febrilt på Trekant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 du menar väl r1? haha dom nya slagen man lär sej är ju härliga.. specielt när man fått ner någon på backen så kan man mosa ansiktet me knytnäven.. suveränt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXyL Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Haha , vänta tills du kommer till las ventura, där lär du dig kickboxning, fan va spelet e skönt ... Rätt så skön story nu när man har varvat det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 vann mot han direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Haha , vänta tills du kommer till las ventura, där lär du dig kickboxning, fan va spelet e skönt ... Rätt så skön story nu när man har varvat det =) haha Nu svettas jag, har du redan lyckats varva spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 haha Nu svettas jag, har du redan lyckats varva spelet? men han är pirat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts