NastyCrew Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jag vill testa och flyga flygplan..men när jag ska åka till flygplatsen så måste man ha nåt flygcetefikat (FELSTAV)?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jag vill testa och flyga flygplan..men när jag ska åka till flygplatsen så måste man ha nåt flygcetefikat (FELSTAV)?... tror någon sa att du typ skulle köpa flygplatsen eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 tror inte att den är i LS (Los Santos) där man börjar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Nån som har lyckats hitta nån bil eller MC-skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 flygskolan finns i LV man kan få flyglicens när an köpt det flygfältet och närman hsar gjort några uppdrga där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jag körde lite runt flygplatsen.... tillslut hittade jag ett ställe där man kunde andvända en bil med tak och klättra upp på den o sedan över muren. sedan sprang jag in på flygplatsen och har nu testat både en dodo och en stor j*vla privatjet ! skit kul att störta i havet o sedan dyka ner till bottnen utanför planet ! det är så otroligt snyggt gjort ! planen är mkt svårare att köra nu ! men även dubbelt så roliga att köra ! Lycka till nu då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Exakt var är det stället? Markera på kartan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 lol nån mer än jag som flygit till LV me dodon? Spoiler? : ja fick en jävla raket i röven av polisen innan ja hann se så mycket, så nu vet ni va som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Exakt var är det stället? Markera på kartan! följ bara det höga stängslet, hela tiden, sen ser du när stängslet "går ihop" med en vanlig mur, parkera en bil vid den muren och hoppa upp på muren och in på flygplatsen edit: hoppas du fattar:D : Redigerad 29 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 lol nån mer än jag som flygit till LV me dodon? Spoiler? : ja fick en jävla raket i röven av polisen innan ja hann se så mycket, så nu vet ni va som händer passagerar planet e fan mycket coolare/bättre har ni hoppat fallskärm finns att hämta gratis ! asa coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) passagerar planet e fan mycket coolare/bättre har ni hoppat fallskärm finns att hämta gratis ! asa coolt men dodon är det första man ser! var är passagerar flygplanet? och var är fallskärmen!?! edit: ja har hittat flygplanet nu.. men fallskärmen?! Redigerad 29 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts