vegeta172 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 var är tjuv vagnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Du ska väl kunna ta vilken lastbil som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 vilken tjuv vagn ? det ända inbrottet jag har gjort är att man gör att uppdrag med smoke.. och då har han en lastbil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 vilken tjuv vagn ? det ända inbrottet jag har gjort är att man gör att uppdrag med smoke.. och då har han en lastbil... Jag med, hörde inte riktigt vad han sa. Men tydligen ska GSF ha ett lock-up dit man ska köra grejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts