mons Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag har på den kommit till "3" om man säger så, först los santos sen i skogen och san fierro (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag har på den kommit till "3" om man säger så, först los santos sen i skogen och san fierro (: Hur många uppdrag är det innan skogen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hur ska jag veta ifall jag har lite eller mkt kvar av första staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 första staden och nu håller jag på med uppdraget "Robbing Uncle Sam" Det uppdraget klarade jag nyss, det är skitenkelt. Jag ligger på första staden, har gjort typ 14 uppdrag och har klarat 8% av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 klarat Low Rider skiten och robbing uncle sam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hur många uppdrag är det innan skogen? Det är ett par (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag har just klarat "OG Loc"... men jag spelar inte så mycket uppdrag. Finns ju så djävulskt mycket annat att göra. Helt fantastiskt spel. Älska att byta kläder och hitta nya ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hahahahahah jag känner mig så jävla störd just nu jag tycker cykeluppdraget är skitsvårt blir skjuten jämt nån som har något litet tips :"> har inte ens klárat första uppdraget än hahahahhahaha man är fan helt värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hahahahahah jag känner mig så jävla störd just nu jag tycker cykeluppdraget är skitsvårt blir skjuten jämt nån som har något litet tips :"> har inte ens klárat första uppdraget än hahahahhahaha man är fan helt värdelös. Jag vet, det är ruskigt svårt. Jag norpade i stället en bil, och följde sedan efter cyklarna med den. Det går mycket lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ok man tackar så vädigt mycket nu kanske jag änteligen kan komma nån vart ett bra tips tack så mycket hehhe man är lite seg liksom hade aldrig mkommit på det själv hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 är kvar i första staden och ska fixa den där robbing uncle sam... men det blir mycket dötid på binco, gymmet och bmxa... jävla magiskt att köra bmx i LSs torra kanaler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag är där man har precis gjort lowrider grejen och jag har klarat OG loc grejen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ja fattar inte hur man klarar "og loc" för att såfort man kommer till dem så dödar dem mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) har du provat o köpa armor ,vapen ,duka o sjukta, stå bakom grejjer...? själv e ja på sista staden men ja har bara klarat 45 % av spelet så man kommer snabbt dit o man varvar itne det när man e i las ventura det som e så skönt men e e det nån som klarat mission : N.E.O? shit va svååårt dom har gjort nåra missions asså ni kommer bli sååå jävla lacka ni kommer se Redigerad 29 oktober, 2004 av LoOoNiii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) har klarat alla uppdrag kan inte göra uppdrag med dessa nå mera dom försvann bara från kartan sweet och med ryder och med cesar med big smoke och har klarat dans uppdraget med den dära killen på hamburgerbaren ungefär tio uppdrag har jag gjort Redigerad 29 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Håller just på med Home Invasion, damn, Ryder är ju skitrolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 nu har jag fått tjej.. räddade henne ur elden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hur får man en tjej jag vet bara hur man snackar med sitt gäng och tar med dom och mördar Ballas men hur vette fan får man tjejer ?? har försökt att få Cj att snacka med nån tjej men han vägrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Man räddar henne i ett uppdrag, så man kan inte bli ihop med vilken som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Första staden.. undrar hur mycket uppdrag det är i Las Santos för jag vill kunna komma till dom andra..nån som vet? sykla tills du blir asabra på att hoppa, parkera en packer vid flygfälts"muren" o hoppa över... de gjorde ja men flygplanshelvetet körde rakt in i ett träd o fattade äld :'( o de värsta va att ja va typ 50 m från gränsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts