Donkeey Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) hur långt ? det ska vara har mycke kvar på första staden gjorde fel Redigerad 29 oktober, 2004 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Är i första staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Den personen som röstade "låst upp alla städer" lär vara mytoman! (Såvida han inte har piratversionen å redan lirat en vecka.) Redigerad 29 oktober, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Vote: Har inte börjat, för jag har inte spelet Redigerad 29 oktober, 2004 av Ando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Vote: har inte börjat. har spelet men inte Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Vote: har inte börjat. har spelet men inte Ps2. varför köper du de när du inte har en ps2a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 det blev till att haffa ett ex. San Andreas först för alla var på G som fan att köpa det.. så jag köper ps2an imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hahha imån ja e på 10 mission typ hur mkt mission te man kan låsa upp andra städerna+? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hahha imån ja e på 10 mission typ hur mkt mission te man kan låsa upp andra städerna+? Vilka mission är du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 själv har man klarat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Fan asså, vilka lyxlirare att sitta och spela världens bästa spel alla kategorier. Var inne på Elgiganten idag efter skolan men det var slutsålt. SKIT ASSÅ!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Första staden.. undrar hur mycket uppdrag det är i Las Santos för jag vill kunna komma till dom andra..nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 är bara på uppdraget sweets girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ammo train, längt kvar till san fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 har inte köpt de å så kunde man ba förhandsboka de på tradition nere i stan...konstigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 första staden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 första staden och nu håller jag på med uppdraget "Robbing Uncle Sam" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 första staden och nu håller jag på med uppdraget "Robbing Uncle Sam" Grymmaste uppdraget som jag har kört hittills heter "Just Businiess". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 är bara på uppdraget sweets girl Samma här. Hur många uppdrag måste man göra innan man kan komma till en annan stad? Idag blir det att sitta uppe hela natten, har laddat upp med lite Red Bull och godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 första staden och nu håller jag på med uppdraget "Robbing Uncle Sam" jag är där med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts