makkan88 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Tja alla glada! Jag har råkat beställa 2 st gta sa och dom kostar 618,BÅDA TVÅ!! Jag ska hämta spelet från närmaste postkontor och jag undrar om man kan lämna tillbaks ena spelet? För jag har inte råd att köpa bägge två. Fy fan va klantigt av mig!! Snälla jag behöver HJÄLP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag köper gärna det andra. om du levererar i dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ja du kan skicka tilbaka det ena. Men dom brukar ta en avgift för att skicka tillbaks dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts