rcd Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 vava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Varför får du det Får mitt idag ca 14:00 Redigerad 29 oktober, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jag kanske kommer få mitt ex på en måndag, om 6 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 vafan ska jag göra denna helg :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 :'( måndag för mig med. Jag kommer att hälla i mig enorma mängder sprit för att döva smärtan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Samma här pga spelbutikens fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marreo Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Aja, skyll på butiken , jag ska iaf hämta det om några minuter..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag bokade mitt spel den 8 okt och dom hittade på att beställningen var från den 27 Undrar bara, om man hämtar ut sina paket i en tobaksaffär, tror ni det går att hämta på lördagar då? Dom j******a sa att dom skicka det idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Samma här pga spelbutikens fel till mig sa spelbutiken att jag hadde beställt spelet den första oktober och dem som hadde beställt innan den 23september fick sitt idag!!!!!! och det tog lång tid innan jag fick svar från dem för dem svarar aldrig på mejl och jag ringde febrilt i en timme så svara dem efter en timme :'( dem e ju ganska populära! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts