berit Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Fattar inte hur ni fortfarande kan lira Vice City nu när SA har anlänt! alla har inte playstation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 man ska ta panzarvagnen, vrida kanon så den riktas rakt bakåt och skjuta hela tiden. det går typ lätt lika snabbt som pcg sen ska man hoppa på det stora hoppet på flygplatsen man flyger jääävligt långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lizzard_spy Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 men den e gammal..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 man ska ta panzarvagnen, vrida kanon så den riktas rakt bakåt och skjuta hela tiden. det går typ lätt lika snabbt som pcg sen ska man hoppa på det stora hoppet på flygplatsen man flyger jääävligt långt Jepp, det var så jag gjore för att hoppa ända till lille huset där på Ammu'naton.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 nej då,... enklare att ta en PCJ och ta sats från båthangaren Fast,... nu drog jag upp en topic Jaja,.. hoppa upp nu igen,.. här kan vi skriva mkt,... jag hoppade te.x ett jäkligt snyggt hopp tack vare att jag slirade,.. kan inte beskriva hur det såg ut men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 hehe, jag gjorde en bakåtvolt med pansarvagnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jag tar klassikern. brum, brum. ligger i 400 km/h och ser hoppet i horisonten. *5 min senare* HOPP, krasch! wasted..... kanske förklarade lite oseriöst men ni förstår innebörden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 HAHAHA vet ni vad jag upptäckte! man kan flyga med pansarvagnen! högre än helikoptern och mycket snabbare! ingridienser: man tar en pansarvagn, ett fusk (comeflywithme) sticker till flygplatsen riktar kanonen bakåt tar en jävla massa fart och trycker på knappen som man lyfter flygplanet på (vet inte vad ni har) testa! det är skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts