VickeX Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Hej. här kan vi snacka om alla snygga hopp vi gort. screens osv. jag har bara vc på boxen men här ändå gort ett snyggt hopp. jag tog satts med en angel där ifrån man får updrag från den "klubben" och körde fullfartmot trappan vid animation. jag hoppade. och gorde så att jag landade på fram hjulet. om man bara gör det så trycks ju bakhjulet ner av trycket men jag tryckte inalla knappar som gorde att man gör en stoppie, och då fortsatte jag köra på framhjulet ända tills kanten vid liven där uppe ni vet Redigerad 29 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Tänk er följande: Jagad av polis, tar en snabb bil (kommer inte ihåg vikken ) bränner iväg upp mot downtown via motorvägen och möter en polisbil (ja, jag körde på fel sida av vägen..)vid vägen till parkeringen åt höger, försöker väja men nötet kör rakt på så vi frontar och jag flyger upp i luften och gör en himla massa diverse volter och rollar och landar perfekt nästan vid korsningen (vid polisHQ) och fortsätter i nästan samma hastighet spikrakt fram! Weeee!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Nice Fler som har gort hopp eller sunts? det blir ju ett "hopp" om man är i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesperius Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag kom körandes mot fontänen vid film studion i full kareta kom ruggigt högt upp i luften och snurra runt 1400 grader..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesperius Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 dom kommer med i en film jag och en kompis hålkler på att göra... den och mycket mer har typat sammanlagt 120 gig material nått bra tips om vart man kan lägga ut den så att det går fort att tanka hem för andra för den kommar att bli rätt stor :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 kan du inte lägga den på någon hemsida? och så om du har msnså kan du ha länken som chattnamn. dukan ju he länken hit också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag gjorde en dubbelbakåtvolt med Gängminibussen vid filmstudion...Långa ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Nice. jag ska försöka pausa på boxen och knäppa kort någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) EDIT: det blev fel! duppelpost på något sätt. sorry! kolla därnere för originalsvaret Redigerad 30 oktober, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag gjorde ett hopp jag tycker var ganska snyggt, men det är verkligen inte det snyggaste jag gjort Men en sak: om jag har moddat mitt bilskin, blir era skin mina skins eller är era skins era skins om jag skickar en rep-fil med moddat skin? replay.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Zip-filen funkar inte Här komemr iaf en karta som jag har märkt ut hur jag har hoppat 1. Svart prick = The Malibu club 2. Röd prick = Start 3. Röd linje = "startbanan" och hoppet 4.5.6. tre olika stora sträck som korsar hoppet = första landningen (liten) andra landningen (mellan) sista landningen (STOR) Detta hopp utfördes av Gunde5 med hjälp aven PCJ 600 : Redigerad 30 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Zip-filen funkar inte Gör den visst det. du ska ju slänga in replay.rep in i mina dokument och sen i vc-mappen. Det går inte att dubbelklicka på den om du trodde det Här har ni en till, där jag tycker att min two-wheel-uppvisning sitter rätt fint replay.zip Redigerad 31 oktober, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 och om man inte har VC på datan då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 och om man inte har VC på datan då ? mja, jag hade inte tänkt köra fraps o krångla. så bra är inte repriserna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ok. men nisom har VC på datorn. snälla lägg upp screens eller ännu bättre, filmer. länkar till zipfiler, eller atacha filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Superhopp!!! FUN JUMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vart va hoppet? i börgan så var du ju över polis stationen med Ceetah'en, eller? och man kan väll inte styra en bil som hoppar? bugg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Har du GTAvice car editor? ändra hotring bilen så att den väger 50000kg så får du se hur jag lyckades hoppa så!! Bilen går så fort att den blir omöjlig att styra och när den krockar med andra bilar flyger dom iväg flera hundratal meter. Jag krockade med en byggnad och förlorade kontrollen över bilen och flög iväg och snurrade i luften.. Prova själv!! GARANTERAT LOL!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har inte ens VC på datorn :'( För dålig dator så jag fick köpa det till Xbox. Det är ju iaf bättre grafik på boxen en på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Fattar inte hur ni fortfarande kan lira Vice City nu när SA har anlänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts