disme Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 nån som kan hjälpa mig med mission 3 där man ska spraya en vägg hur mkt ska man spraya o på det röda elelr? hur mkt? hjälp snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Du ska spraya på det röda 2 gånger tror jag.. först.. sen åker ni (CJ och hans bror) till ett annat ställe där du ska spraya 2 tilll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ska ja spraya 2 gånger? men ja sprayade 5 min hände ing tju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 om man står för nära väggen händer inget så ställ dig en liten bit ifrån så funkar det bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 funkar nu thxxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts