Ludde Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 När jag var utanför the greasy chopper och stal en taxi sprang taxiföraren efter och tog sig in från motsatta sidan av där jag satt(vid ratten altså) och satte sig på mitt säte och då försvan jag och han styrde.Jag fick bara ändra radion,nån mer som har råkat ut för detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Ja, jag har oxå varit med om det! Fast jag kunde gasa och bromsa oxå...hehe helt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtakung Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Ao men jag var med om att när jag satt i en bil och då så körde jag på två som åkte motorcykel. Båda ramlade såklart men han som fick stjuss sköt ihäl han som styrde hjälp vad gör han? Sen tog jag motorcykeln och då hoppade den andre som levde på min motorcykel. Men det här har väl någon annan varit med om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Det har jag varit med om, det är för att han tror att det bara var en olycka å sen hoppar på igen! Jag körde ner mot vattnet med han på och ooppa av i farten, hehe, gissa vad som hände! Men det är ingen bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts