bastard Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hur ska man klara det? Jag vet hur man tar sig dit, men sen? Det är ju så svårt att trycka i den där lilla rutan på en gång..Några tips på hur man kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 sitter också fast där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Fett irriterande.. Jag brukar bli så avundsjuk på att dom flesta kommer längre än mig.. Men sådär är det också när man ska dansa på en club. Skitsvårt och sikta rätt ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hur många uppdrag har ni fixat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag har inte spelat mycket alls faktiskt, jag har iallafall snott en musikbil åt OG. Har ni låst upp SF ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 sitter med fast på detta.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 längst ner på skärmen så kommer det en massa pilar som du ska hopa till.. om en höger pil kommer (<--) så ska du dra R3 dit ... hehe klarade det på första.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 om en höger pil kommer (<--) så ska du dra R3 dit ... lol? ----> Höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 GTA-playern Ja, jag visste ju vad man skulle göra, men det var svårt att precis komma i den lilla runda rutan.. Jaha, det imponerar inte på mig eller någon annan. Alla gör ju i sin takt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 lol? ----> Höger oj det blev fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Höhö, okej. Men asså, det är svårt.. Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
l)@nn3 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jag ligger på ett uppdrag när man ska kasta in såna där flaskor som börjar brinna i ett hus! sen ska man rädda nån girl som va där inne ville tyå bara döda dom där gäng-snubbarna men då ska man gå in o sen ska man hitta en bran-släckare och släcka lite bränder på vägen till henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag har inte spelat mycket alls faktiskt, jag har iallafall snott en musikbil åt OG. Har ni låst upp SF ännu? Drog du å tränade på diskot innan du körde OG-dans-uppdraget? Nej, jag har inte låst upp SF. Vill dit så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 tejwarius: Jo, jag har varit där 2 ggr. Jag får väl träna mer ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ja tycker dete lätt bara trycka i rätt takt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 när ska man trycka? ska an trycka när pilen är precis i ringen eller när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Men det är svårt att trycka i rätt takt.. ;/ Var ligger discot, eller klubben då som man kan träna på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Orkar inte förklara men, kolla på kartan (som följde med spelet så hittar du). Det är en "cocktail-glas-ikon". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag klarade det uppdraget på 3dje försöket, inte specielt svårt (btw så siktar jag på att varva storyn snabbast på GTASAJTEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ever Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag har inte spelat mycket alls faktiskt, jag har iallafall snott en musikbil åt OG. Har ni låst upp SF ännu? Yepp för några timmar sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts