Eternal Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Tog tåget och körde baklänges.. efter en stund upptäckte jag att jag kört runt hela kartan utan att ens behöva göra några uppdrag... Ska hela kartan vara tillgänglig trots att jag inte klarat något? Vägarna är fortfarande avspärrade.. men jag har inga problem att vara i andra städer =( Lite tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Tog tåget och körde baklänges.. efter en stund upptäckte jag att jag kört runt hela kartan utan att ens behöva göra några uppdrag... Ska hela kartan vara tillgänglig trots att jag inte klarat något? Vägarna är fortfarande avspärrade.. men jag har inga problem att vara i andra städer =( Lite tråkigt! Du får ju 4 polisstjärnor efter dig om du är i San Fierro eller Las Venturas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Okey märkte inte de förän jag spåra ur med tåget =) Då var det inte alltför allvarligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts