Johniie Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 En hemsk natt, till en underbar morgon! Igår innan jag gick och la mig för att snabbt kunna vakna upp näst morgon, kollade jag igenom san andreas trailerna ca 5 gånger var plus vice city trailers och gta 3 trailers! Men jag bestämde mig ändå för att sova ett slag... min underbara flickvän låg ju i sängen och väntade lixom! Hon har fått stå ut med nog tjat om San Andreas! =) men men... jag hade otroligt svårt att somna... alla GTA titlar flög runt i huvet och jag mådde nästan illa! Men när jag äntligen vaknade så låg min avi på sängbordet och jag tänkte: JAAAAAAA!!!!!!! Sen sprang jag ner till Lola spel och tobak och hämtade det i Söderhallarna! ÄNTLIGEN ÄR 2 ÅRS VÄNTAN ÖVER!!!!!!! "GOOD BLESS ROCKSTAR GAMES!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag fick det också idag. Jag bokade den på spelbutiken.se. Dom verkade hålla vad dom lovade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 En hemsk natt, till en underbar morgon! Igår innan jag gick och la mig för att snabbt kunna vakna upp näst morgon, kollade jag igenom san andreas trailerna ca 5 gånger var plus vice city trailers och gta 3 trailers! Men jag bestämde mig ändå för att sova ett slag... min underbara flickvän låg ju i sängen och väntade lixom! Hon har fått stå ut med nog tjat om San Andreas! =) men men... jag hade otroligt svårt att somna... alla GTA titlar flög runt i huvet och jag mådde nästan illa! Men när jag äntligen vaknade så låg min avi på sängbordet och jag tänkte: JAAAAAAA!!!!!!! Sen sprang jag ner till Lola spel och tobak och hämtade det i Söderhallarna! ÄNTLIGEN ÄR 2 ÅRS VÄNTAN ÖVER!!!!!!! "GOOD BLESS ROCKSTAR GAMES!!!" Ja och över 500 spänn försvann ur din ficka/päronens fickor... Hade nog köpt något fint till tjejen istället och hemtat spelet sen... Vi lever ju på 2000talet... Det är meningen att ladda ner spel idag GUD skapa oss för det hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Så, har nu skrivit till BUP angående de sjuka beteenden som många här på Gtasajten har visat på sistone. Skrev följande: Jag har en fråga angående oro/paranoia eller vad det nu kan vara. Den angår inte mig men jag har träffat på oerhört många som lider detta, och ingen av dem verkar veta att de gör det. De viger sina liv åt videospel och kan inte sova på nätterna, eller för den delen koncentrera sig i skolan om de inte får spela det. Finns det något namn på denna sjukdom eller vad har den för diagnos, är den känd sen tidigare osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag köpte det nyss på Game!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Så, har nu skrivit till BUP angående de sjuka beteenden som många här på Gtasajten har visat på sistone. Skrev följande: Tror inte de kommer ta det på allvar, eftersom det verkar så innerligt sjukt och dumt. Dessvärre är det sant, men det är en annan sjua. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Det ska dom göra. Annars tar jag det med min psykolog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johniie Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Fina saker har jag redan köpt till tjejen så det så! Plus att ett spel som San Andreas laddar man inte ner! Jag älskar ROCKSTARgames! Beställde också på Spelbutiken =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Fina saker har jag redan köpt till tjejen så det så! Plus att ett spel som San Andreas laddar man inte ner! Jag älskar ROCKSTARgames! Beställde också på Spelbutiken =) Ja men du lär la få köpa henne en dildo nu då när du ska spela ditt spel. Hon lär la inte få något i sig annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Borste Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 tusan..tror ni det finns nångot exemplar imorrnon? på affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 skönt som bara den att man har det.. synd bara att man inte har PS2 haha.. ska köpa det i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts