Krap_Nek Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Vart kan man köpa ciggen (cigarrena), har sett skyltar med reklam för HOMIES, ser ut som ett packe cigarrer typ. Någon som vet vart man kan köpa cigg, eller NÄR man kan det isåfall. Tacksam för svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ingen som har hittat !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Vart kan man köpa ciggen (cigarrena), har sett skyltar med reklam för HOMIES, ser ut som ett packe cigarrer typ. Någon som vet vart man kan köpa cigg, eller NÄR man kan det isåfall. Tacksam för svar.. Va?!?! ska du redan ge gubben canser hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Cigg..? den enda som jag har sett är när hans polare röker hasch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Man ska ju kunna röka så det borde ju finnas någonstans. Undra isf vad dom menar med röka? cigg eller haschish ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jepp cigg r bekräftat.. jag tror iofs att det är blunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Man kan inte köpa cigg på 24/7. Hittade inte det när jag kollade där iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 konstigt... jag vill hitta dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 man kan köpa rökat på ett ställe i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vart nånstans, mer info tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vart nånstans, mer info tack =) Undrar jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Så rockaway, berätta nu. Vore nämligen kul ifall det inte bara var rykten. Så jag (och fler) vill veta Redigerad 1 november, 2004 av Krap_Nek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Rockaway du får ta och komma online nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 det var bara ett rykte man kan inte röka och inte gräva heller för den delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts