Padde Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag bokade på webhallen förra veckan och lär garanterat inte få det idag. Kollade spårningen och det ska först nu 07 00 transporteras för sortering eller vafan det nu är. Så där försvinner min helg och mitt förtroende för webhallen ( sista gången de får en förbokning från mig). Tack å hej nu ska ja jobba hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hur kollar man spårningen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 har du beställt ¨på webhallen så kan du gå in på "mina beställningar" om du är inloggad och klicka på kollinummret och se vart det finns. Mitt är iallafall på mitt uthämtningsställe men jag har inte fått nån avi... har den inte kommit när jag jobbat klart sen idag, så går jag o rånar affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Avin behövs la inte... Har du bara kollinummret så går det bra... Det gjorde jag för några år sen då jag hade beställt lite data prylar... Hade jag inte gått på fredagen så hade jag fått vänta tills på måndag... För dom har la inte ändrat på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Går det att få utan kollinummer eller avi? Personnummer och leg eller nåt? Min avi för SA har inte kommit, men spelet kanske har kommit i posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Självklart kan man inte få det idag om man bokar denna vecka eller så. Du skulle ha bokat för en månad sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Självklart kan man inte få det idag om man bokar denna vecka eller så. Du skulle ha bokat för en månad sedan. Dom sa att jag skulle ha det idag. Bokade förra veckan...men dom sa ändå att jag skulle ha det idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zdh Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Självklart kan man inte få det idag om man bokar denna vecka eller så. Du skulle ha bokat för en månad sedan. haha Jag bokade SA i Onsdags från Webhallen och fick det idag Så klart det går att boka sent och ändå få produkten vid release. Redigerad 29 oktober, 2004 av zdh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag bokade Sanandreas från spelbutiken.se den 8 okt. Men när jag den 27 skulle kolla om beställningen var kvar typ så såg jag att en till beställning från den 27 laggts till utan att jag beställt det. så när jag mailade spelbutiken och klagade sa dom att det bara fanns en beställning i deras databas, den från den 27 :'( . Så nu får jag fint sitta och vänta tills måndag fast jag beställt det för tre veckor sen! Vafan är nyttan med förhandsbokningar om dom försvinner. Funderar på att dra och köpa det på typ elgiganten istället och avbeställa spelet därifrån. Om jag ändå får det kan jag ju sälja det till min kompis. Tycker att alla som fått förseningar på grund av hemsidan skulle få en sanandreas tshirt eller nåt i ersättning. Vet ni nån affär där det forfarande finns ex kvar? Eller ska jag vänta till måndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Snälla! Ingen som vet hur man får reda på sitt kollinummer? Kundtjänsten var upptagen. Börjar bli despperat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 kan inte få det förrän imårrn... för att nån förälder måste följa med, och min föräldrar jobbar hela dan ida... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 E du inte minst 18 får du fan inte lira Gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 kollinumret står oftast i mejlet du fick som bekräftelse mejl...brukar göra de för mig iaf... tror jag ska försöka få tag på ett ex nu i helgen men de lär väl va omöjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Beställde från CDOPN för 3 månader sen, direkt när man kunde alltså, från gtasajten. har inte fått det men på orderstatus står det skickad har inte kolli för deleata mailet ringde oxå till postuthämtningen som ligger i hemköp, det va nån flummig tjej, hon sa att de inte hade någon postutlämning men jag har ju varit där en jaevla massa gånger å hämtat stuff men skulle inte det komma direkt till brevlådan??? kanske nån som norpat d?!?!??!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Bokade påwww.spelbutiken.se men fick den ej i da har ej fått "oderbekräfftelse"(stavning?) tror ja får det på Måndag f*n min kompis fick det så var e miiiiiiit?!??!?!?!?! :'( :'( :'( 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Det enda positiva med min beställning var att jag fick svar på alla mina email efter typ 1 min Om du inte fick svar tror jag det beror på att du skickade dom för sent på dagen, dom mail jag skickade vid 14-15 tiden fick jag svar på direkt, ett jag skickade 18:00 nästa dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Beställde på spelbutike.se för typ 2 veckor sedan, och hade hoppats få det idag, men det får väl vänta till måndag......SPRIT HIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 kollinumret står oftast i mejlet du fick som bekräftelse mejl...brukar göra de för mig iaf... tror jag ska försöka få tag på ett ex nu i helgen men de lär väl va omöjligt... Fick bara med ett fyrasiffrigt nummer. Var på mitt postkontor..han sa bara att dom får in massa om dagen, och han kan bara leta fram det om jag har kollinumret. Hur många små paket från spelbutiken kan dom ha fått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Verkar som att spelbutiken.se har strulat till det ännu en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tånie Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jag beställde allt idag nya playstation two, minnes kort och gta sa men var tvungen att beställa från 3 olika sidor haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts