Jump to content

Alla som inte får det.

Padde
 Share

Recommended Posts

Jag bokade på webhallen förra veckan och lär garanterat inte få det idag. Kollade spårningen och det ska först nu 07 00 transporteras för sortering eller vafan det nu är.

Så där försvinner min helg och mitt förtroende för webhallen ( sista gången de får en förbokning från mig).

Tack å hej nu ska ja jobba hela dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har du beställt ¨på webhallen så kan du gå in på "mina beställningar" om du är inloggad och klicka på kollinummret och se vart det finns. Mitt är iallafall på mitt uthämtningsställe men jag har inte fått nån avi... har den inte kommit när jag jobbat klart sen idag, så går jag o rånar affären :o-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart kan man inte få det idag om man bokar denna vecka eller så.

Du skulle ha bokat för en månad sedan.

haha :o Jag bokade SA i Onsdags från Webhallen och fick det idag ^_^

Så klart det går att boka sent och ändå få produkten vid release.

Redigerad av zdh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bokade Sanandreas från spelbutiken.se den 8 okt. Men när jag den 27 skulle kolla om beställningen var kvar typ så såg jag att en till beställning från den 27 laggts till utan att jag beställt det. så när jag mailade spelbutiken och klagade sa dom att det bara fanns en beställning i deras databas, den från den 27 :'( . Så nu får jag fint sitta och vänta tills måndag fast jag beställt det för tre veckor sen! Vafan är nyttan med förhandsbokningar om dom försvinner. :o Funderar på att dra och köpa det på typ elgiganten istället och avbeställa spelet därifrån. Om jag ändå får det kan jag ju sälja det till min kompis. Tycker att alla som fått förseningar på grund av hemsidan skulle få en sanandreas tshirt eller nåt i ersättning. ^_^ Vet ni nån affär där det forfarande finns ex kvar? Eller ska jag vänta till måndag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beställde från CDOPN för 3 månader sen, direkt när man kunde alltså, från gtasajten. har inte fått det men på orderstatus står det skickad ;) har inte kolli för deleata mailet :angry: ringde oxå till postuthämtningen som ligger i hemköp, det va nån flummig tjej, hon sa att de inte hade någon postutlämning men jag har ju varit där en jaevla massa gånger å hämtat stuff :huh: men skulle inte det komma direkt till brevlådan??? :D kanske nån som norpat d?!?!??!!! :D^_^:D:(:(:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kollinumret står oftast i mejlet du fick som bekräftelse mejl...brukar göra de för mig iaf...

tror jag ska försöka få tag på ett ex nu i helgen men de lär väl va omöjligt...

Fick bara med ett fyrasiffrigt nummer.

Var på mitt postkontor..han sa bara att dom får in massa om dagen, och han kan bara leta fram det om jag har kollinumret. Hur många små paket från spelbutiken kan dom ha fått? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor