MasterJohansson Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Var börjar man på kartan? Jag vet att man börjar i Las Santos. Men var börjar man exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 kanske i fängelset jag har läst att gubben blev mistänkt för hans mammas mord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 kanske i fängelset jag har läst att gubben blev mistänkt för hans mammas mord Okey, nu vet jag inte var fängelset är heller. Ingen juste person som vill peka ut startplatsen på en karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Jag har en bild på en sån karta med den är för stor för att postas (1500k) Redigerad 29 oktober, 2004 av _tobbe_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Man börjar i Los Santos. Man ska cykla dit där man bodde. Följ ikonen på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts