Foo Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Det finns en sida där man kan snacka med en robot som är ganska smart och kan svara på typ alla frågor Så om ni inte har något att göra klick HÄR Det är faktiskt gansk kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ja den har man ju snackat med förr. jävligt korkad egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Det är ingen sån skrämmande grej va? Hatar sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Det är ingen sån skrämmande grej va? Hatar sånt! det är en ai robot. om du tycker den är läskig bör du söka hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Han menar att det är en sån där man sitter och kolla på ett litet gulligt lamm sedan så kommer ett blodigt anus upp och hesa fredrik ljuder... Men nej Arman lille det är det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 tjockskallig jävel den där AI roboten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Human:. You got to be kidding me! ALICE: Yes I always have to be kidding you. Human: Screw you. ALICE: That is not very polite. Human: That is not very polite. ALICE: Please correct my mistake. What is polite? Human: Please correct my mistake. ALICE: Thank you for your request. I knew I was right. Do robots have mistake? Human: What is polite? ALICE: A lamp post in Gdansk. Redigerad 29 oktober, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Human: yes ALICE: I can't believe it. Human: what? ALICE: Didn't you understand it? Human: i did ALICE: Why did you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Human: Can we fuck? ALICE: Do you mean you and me? Let me think. Please don't be so rude. Human: I want to fuck you in the as ALICE: Try asking me something else. Human: FUCK FUCK YOU DAMN ROBOT ALICE: Are you aware that the ALICE server logs and records all conversations? Human: Yes Sir ALICE: Far out. I've been waiting for you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 den kan tyska också HAHA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Haha... Human:. are your brests big? ALICE: I somethimes think my brests big are. Human: So. ALICE: OK. Human: do you mind me touching them? ALICE: No I don't mind. LoL EDIT Human:. can i slick you? ALICE: No I don't think that would be a very good idea. Human: Why? ALICE: Because Dr. Richard S. Wallace programmed me for it. Human: That son of a bitch ALICE: You do not speak with respect." Because Dr. Richard S. Wallace programmed me for it." son of a FEMALE DOG? Makes sense to me. Redigerad 29 oktober, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 rofl Human: May i fuck you in the ass? ALICE: Not right now, maybe later. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) LoL!! ALICE: What kind of food do you like? Human: Ball for breakfast, ball for lunch and ball for dinner. ALICE: Sounds delicious. Human: Yes it does. Jag menar typ studsboll eller fotboll inte... ehrm. Ja ni vet. :"> Redigerad 29 oktober, 2004 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) HAHAHAHA!!! Faan va sjuka saker hon svarar på!! Edit: Human:. Fuck? ALICE: Please don't be so rude. Human: But you are so sexy so i want to! ALICE: Umm. I will tell my botmaster you said I am sexy so you want to. Human: Please? ALICE: Please what? Human: Please can we fuck? ALICE: Thank you for your request. Do you mean you and me? How old are you? Please don't be so rude. Redigerad 29 oktober, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 LoL!! ALICE: What kind of food do you like? Human: Ball for breakfast, ball for lunch and ball for dinner. ALICE: Sounds delicious. Human: Yes it does. Jag menar typ studsboll eller fotboll inte... ehrm. Ja ni vet.:"> Vi tror dig . Hon är faktisgt smart man kan prata med henne säja vad man heter och hon kommer ihåg vad man snackat om... Jag sa vad jag hette sedan sa jag nåt och då skrev hon Yada yada yada yada, Manne Hon skrev inte yada sakerna men ni fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Coolt... Human: Do you have big boobs? ALICE: My download size is about 2 MB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Hon började snack om någon annan AI robot som hette ELVIS o sen skrev hon en länk till någon sida där Elvis skulle finnas men jag orka inte gå in där o leta EDIT: Fråga henne om hon vet vem Elivs är Redigerad 29 oktober, 2004 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Vad frågade du? Han kanske vet mer om musik... Jag frågade om hon kände igen The Ramones då frågade hon vilket slags internet jag använde netscape eller nån annan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Human: Can't you say that you like me? ALICE: Of course I can say it. " that me like you" Human: Ok, do you want to have sex with me? ALICE: No my body does not have that function. That's cool. Human: But then you will never be able to have sex! ALICE: Umm. Interesting deduction. You are wrong. I may one day be able to do it. Kan man ladda ner detta nån stans??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Vad frågade du? Han kanske vet mer om musik... Jag frågade om hon kände igen The Ramones då frågade hon vilket slags internet jag använde netscape eller nån annan . Snacka med Afro killen då, han vet nog mer om musik. http://www.pandorabots.com/pandora/talk?bo...d3dc63c7e34956d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts