vegeta172 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jag blev så galen att jag är nu galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ja vart så galen så att jag fick hysteri. jag måste nämligen vänta till xbox realeasen. och då börgade min hysteri. ja. under väntan så har jag köpt 4 SPEL. jag måste ha det. och det är vad jag har gort ännu. kanske 7 spel till kommer finnas i min spel hylla innan SA står där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hur länge måste du vänta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 till xbox realeasen.. den är väll någon stans nästa år. Tycker du att det är värt att samla pengar och önska sig pengar i jul klapp för att köpa en ps2:a och spelet ?? jag orkar inte vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 till xbox realeasen.. den är väll någon stans nästa år. Tycker du att det är värt att samla pengar och önska sig pengar i jul klapp för att köpa en ps2:a och spelet ?? jag orkar inte vänta Det är det lungt värt, köpt PStwo när du ändå är i köpartagen. http://www.webhallen.com/prod.php?id=33777 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 men f*n vad mkt frakten kostar. 165 eller vad det nu stog. och du. fins det inge billigare ställe ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hmm Webhallen tar ju 1595 kr för sin PS2... Siba tar faktist 105 spänn mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
taggetes Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jag ska köpa ps2 new idag och San Andreas. ps2 bara för San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Dryyygt skule köpa san andreas idag var på varendra jävla spelaffär slutsålt överallt har damp som satan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts