razztheazz Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ja, såklart skolan går över allt!!! Så de så!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 kan nån hjälpa mig med det uppdraget snälla hur gör man man ska ju spraya men ja sprayade länge men händer ingt va ska ja göra man ska ju psaraya på de röda efter hans cjs vän har sprayat gröna så ska man spraya efterhan Du kan väl få ett svar. NEJ du ska INTE spreja den tagen överhuvudtaget! Det gjorde ju han precis som du skrev. Du ska leta upp resten av tagsen i närheten typ 3 sen åker ni till ett annat ställe och sprejar 3 till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Du kan väl få ett svar. NEJ du ska INTE spreja den tagen överhuvudtaget! Det gjorde ju han precis som du skrev. Du ska leta upp resten av tagsen i närheten typ 3 sen åker ni till ett annat ställe och sprejar 3 till. SNÄLLA HÅLL ER TILL TRÅDEN ELLER SKRIV NÅGON ANNANSTANS! Jag har redan sagt att det är irrelevant! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) gick på skolan i ca 1 timme så ringde en polare och sa att det var jätte få spel kvar på hyllorna.. då stack jag från skolan och köpte det. Redigerad 29 oktober, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts