Diezl Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Den här pollen gäller både de som har spelet och de som inte har spelet vad ni skulle gjort en fredag som denna om ni skulle sitta med spelet i dina händer? Motivera gärna! - VOTE - Nej, skulle åka till skolan sedan skolka För att det är en så stor händelse och jag skulle knappt kunna bärga mig. Och på så sätt tror föräldrar att man är i skolan. Jag spelar inte sjuk för att min mor ser rakt igenom det. Dessutom så har jag inte så många lektioner på fredagar . Diezl Redigerad 29 oktober, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 min kusin kommer till mig idag så jag kunde vara hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hej. jag skulle stanna hemma på något annat sätt. anars får man bara sånna ryck i hela kroppen för man längtar såååå mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Det var den mest flummiga pollen jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jasså nu måste jag vänta 1timme 15 min att butiken öppnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Det var den mest flummiga pollen jag sett har kommit rätt mång flummiga topics/polls på sistone, alla är väll så upprymda över att SA har kommit, men så viktigt är det ju fan inte, man kan ju leva ändå.... vote: ja, så bråttom är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 SJ så är man ledig ...har höstlov denna vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ska bara åka förbi skolan och lämna in en rapport, sen är jag ledig resten av dagen.. Så åker raka vägen in till webbhallen efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Klart man stannar hemma, skolan är minst sagt viktig. Edit: Detta var ett skämt för de som inte förstod Redigerad 29 oktober, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 just det om man slipper sista skol dagen är det inget kaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag fick spelet igår, och jag slutar om 1 och en halv timme..haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Vote: Nej, jag skulle ha ont i halsen. Men jag har ju Höst lov så... hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Det var den mest flummiga pollen jag sett Va? Det är ju mycket roligare att få veta hur folk skulle göra en att ha massor av spam trådar som säger "I've got it", "ohh så skönt", "härligt härligt" eller de andra kristrådarna: min nånting har gått sönder *buhu* tyck synd om mig. Kanske lite flummig men ohhh så mycket intressantare än ovanstående exempel. Diezl Redigerad 29 oktober, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag ska supa idag alla fall. skiter i vad spel heter då mitt inte kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 sitter nu i skolan.. om 30 min ska ja ner på stan å köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 kan nån hjälpa mig med mission 3 vad ska man göra man ska spraya en vägg röd asså men ja spräjade den mkt men händer ingt vet nån hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.blonde Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 kompisarna på skolan sa ju att spelet kommer ta slut på en gång när dom släpper det men det tror jag nog inte...jag sparar lugnt det bästa till sist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 kan nån hjälpa mig med det uppdraget snälla hur gör man man ska ju spraya men ja sprayade länge men händer ingt va ska ja göra man ska ju psaraya på de röda efter hans cjs vän har sprayat gröna så ska man spraya efterhan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 kan nån hjälpa mig med det uppdraget snälla hur gör man man ska ju spraya men ja sprayade länge men händer ingt va ska ja göra man ska ju psaraya på de röda efter hans cjs vän har sprayat gröna så ska man spraya efterhan X2 Disme skärp dig: 1: Håll dig till vad tråden handlar om! 2: Spamma inte! 3: Skriv ett eget inlägg eller kolla på befintliga där det står hur du ska göra! illa... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts