Gaerder Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Nu var de då Släppt officellt nu är det bara att vänta till morgonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 eller nästa vecka för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 eller nästa år för vissa av oss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) eller nästa år för vissa av oss... , går mig på nerverna att vi som lirar på pc måste vänta i nästan ett halvår för att få spela. Tänker dra fram gta 3 o. vc för att stilla hungern, förhoppnigsvis. Redigerad 28 oktober, 2004 av jontemad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Skönt att det har släppts.. hm nästa vecka eller till jul köper/får jag San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wunderbaren Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hehe alla har så bråttom att spela nya spel, själv har jag knappt klarat halva spelet, har typ fått Diaz hus på VC, så jag har mycket kvar att leka upp så ja klarar mig nog tills det kommer till xboc/pc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 eller nästa år för vissa av oss... Ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ska först få in pengar till et nytt ps2 (SHCP-70000X) sen köper jag väl de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Får mit ex. på måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) hej. är det värt att samla pengar till julafton och sen önska sig pengar så att man kan köpa en ps2:a och SA ? EDIT: orkar inte vänta tilll realeasen på xbox Redigerad 29 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Mm, ja, jo... jupp... ja.... mm det stämmer. Nu var det släppt. Än sen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jag ska spela sa om 1 timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Om 1 h och 30 minuter slutar min idrottslektion (den börjar om 10 min) och då ska jag åka raka vägen till EB-games och hämta mitt GTA Det verkar som om de flesta har fått det nu eftersom vi bara är runt 15 stycken här nu, jämfört med i går då det var runt 75... ....Eller det kan ju bero på att alla är i skolan också... ...Nää men seriöst så längar jag som bara den! Redigerad 29 oktober, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 efter skolan ska jag sticka till min mammas jobb ta pengar och handla SA. Jag har länftatg efter detta spel i 2 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts