Dread_wolf88 Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 I sun shine autos sista lista finns en bill som man ska hämta och den heter cadde och jag vet inte vad det är för nån bara att det inte är en taxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 heter den inte caddie, det är golfbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
torre Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 jess d e caddien tror ja. Finns ppå golfbanan, du kan köra ut den i ett hopp som finns i hörnet där man går in.. ja evärdelös på förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wheelie Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Det brukar ju åka caddies på vägen utanför golfbanan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dread_wolf88 Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Thx alot man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 I sun shine autos sista lista finns en bill som man ska hämta och den heter cadde och jag vet inte vad det är för nån bara att det inte är en taxi Inte för att vara taskig eller dryg men kan du inte skriva ett bättre topic nästa gång du startar en tråd?? T ex: "Vart hittar jag Caddien??" ¨å att man vet vad det handlar om så man slipper klicka på tråden i onöden. mvh / Jimmy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 vad snackar ni om för lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts