Concorde88 Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Vad är egentligen grejen med adrenalinpillren? Jag tror mig ha märkt att jag inte tappar hälsa när jag gör ett högt hopp och har pulat i mig ett sådant, där man egentligen brukar tappa 1-5 hälso eller sköldpoäng. Gäller det överhuvudtaget, att man blir mindre skadad, eller vad är egentligen poängen? Det är mest irriterande att röra sig i slowmotion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 har du inte märkt att det är mkt lättare att sikta på folk? det är nog det som är lite av tanken.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Du och allt annat rör sig i slowmotion och då kan du sikta på folk enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 hmm bra ferkurz att du har byt avatar gillade din gamla och man skulle ta ett sånt där pil på bomb da base det finns ett i hamnen för attt det skulle bli enklara att sikta på dom på båten gjorde jag i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Har ni provat att slå någon när ni har tagit pillret? Jag tror att det är grejen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 jag har provat.....dom flyger ju mil bort Ta pillret i cybercafét eller vad det är, och slå en där uppe....dom flyger genom glaset och ut på gatan När jag gjorde det föll en gubbe på en sån där bobcats flak och åkte iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 hmm bra ferkurz att du har byt avatar gillade din gamla och man skulle ta ett sånt där pil på bomb da base det finns ett i hamnen för attt det skulle bli enklara att sikta på dom på båten gjorde jag i alla fall vad var det för fel med min förra avta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 jag har provat.....dom flyger ju mil bort Ta pillret i cybercafét eller vad det är, och slå en där uppe....dom flyger genom glaset och ut på gatan När jag gjorde det föll en gubbe på en sån där bobcats flak och åkte iväg det finns ju ett piller presic vid sjukuset på portland..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts