luddee Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ni som har bett och bönat om det (ni som är tråkiga fuskare) kan vara glada.. för nu finns det nämligen det till GTA sanandreas... grattis! FUSKA.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Grattis, du har lyckats hitta ett gäng med fusk, är det meningen att man ska applådera nu? Jag tror nog alla alla de som vill ha fusk är kapabla till att hitta dem själva, fast jag tror nog ändå att du förtjänar en eloge för denna "omtänksamma" insats. Dessutom så är inte alla fuskare lata jävlar, jag menar tänk på de personer som blir klara som spelet och sen vill testa lite fusk, är de också tråkiga fuskare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
l)@nn3 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 fusken från vc funkar! inte för att ja usear dom men skulle barar testa från vc oo opss så funkade visst dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts