mankan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tja jag har fasnat på ett uppdrag har hållt på med det i typ en timme... ja iaf, man ska först åka med en snubbe till ett tåg där man ska skjuta ner en massa andra gängmedlemmar .. Sedan ska CJ hoppa upp längst bak på tåget, så börjar tåger rulla frammåt.. Nu får man en tidbegränsning på ca 1.30 minut... och det står längst upp att man ska trycka in L2 så kastar man lådor..... Nu till frågan : nån som varit/är på samma uppdrag och vet vad man ska göra? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 du ska hoppa ner från tåget.... och sedan ska du trycka på x-knappen och då kommer CJ skrika högt och tydligt att jag inte vet för att jag har inte fårr spelet ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 du ska hoppa ner från tåget.... och sedan ska du trycka på x-knappen och då kommer CJ skrika högt och tydligt att jag inte vet för att jag har inte fårr spelet ännu snackar han svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 snackar han svenska? Nopp han skriker på Arabiska.. Mellan varje ord hör man klart och tydligt Allah Achbar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Fan också, jag som trott att detta skulle vara ett jätte seriöst spel, aja nu blire papperskorgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Öööh, gtalol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Fan också, jag som trott att detta skulle vara ett jätte seriöst spel, aja nu blire papperskorgen Det är sådär när man låter Al-Qai'da sponsra spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) vadå var alquida med och sponsrade spelet? Redigerad 28 oktober, 2004 av mankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Du ska kasta låderna till killen kommer inte ihåg vad han hette men han är i bilen, men du håller in L2 och släpper så den kommer mot bilen så han kan få tag på dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 vadå var alquida med och sponsrade spelet? Ja, och inte bara det, det ryktas om en Saddam-staty någonstans runt Back O' Beyond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ja, och inte bara det, det ryktas om en Saddam-staty någonstans runt Back O' Beyond. Och inte tala om alla självvmordsbombar uppdrag.... *inte bra att dricka öl framför datorn* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Du ska kasta låderna till killen kommer inte ihåg vad han hette men han är i bilen, men du håller in L2 och släpper så den kommer mot bilen så han kan få tag på dem.. aha då fattar ju jag också ... tack :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXyL Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Det du ska göra är att gå upp på tåget, o fösök sikta på han som sitter bakom, han kommer nu ta emot lådorna o lasta i bilen ... OBS : Kom ihåg ju längre du håller in knappen destå längre komemr den, se till o klara det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts