tejwarius Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Ringde Webhallen idag och frågade om jag kunde hämta det idag istället för imorgon. Hämtade ut det i eftermiddags och har spelat sen dess. Ljuvligt spel! Redigerad 28 oktober, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) fick det i onsdags Redigerad 28 oktober, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 fick det i onsdags Få se på bildbeviset? Skämta, jag tror dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men jävlar vad bra då vet vi, vi är glada för din skull. PS. jävligt onödig topic, skriv i Vardagssnack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Intresseklubben kallar till hastigt möte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Men jävlar vad bra då vet vi, vi är glada för din skull. PS. jävligt onödig topic, skriv i Vardagssnack Finns ändå ingenting viktigt att snacka om nu när spelet finns! Ville bara skryta lite eftersom jag har det än dag tidigare än ni! (de flesta) Redigerad 28 oktober, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 jag kunde få igår men jag vill ha lite spännande jag villl börja spela på samma dag när alla i sverige köper gta san andreas fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Fick spelet i morse! Gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 som sagt jag vill ha den imorgon 5 elever i min klass köper den och vi ska göra tunering vem ska klara spelet först utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Ville bara skryta lite eftersom jag har det än dag tidigare än ni! (de flesta) Det är moraliskt förkastligt. Du borde be om förlåtelse, herr tejwarius. Redigerad 28 oktober, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ville bara skryta lite eftersom jag har det än dag tidigare än ni! (de flesta) Jaha..? Tycker var och varannan noob i SA-forumet verkar ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Om ni inte lägger av marsch pannkaka, så kommer jag (skribb i egen hög person) att mörda er snarast. Vänligen, skribb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hur har software express fått tillstånd att sälja spelet 1 dag innan release? Länk Software Express Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Du fick det också i går amen då är vi två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 haha Dom ringde från game innan idag och sa att dom hade lagt undan ett ex. till mig..(jag är 13, tycker det är konstigt att jag får köpa..!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marreo Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Alex, du måste ha med dig en myndig person, dem ringde mig i går och bekräftade bokningen och sade att jag måste ha med en myndig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hur har software express fått tillstånd att sälja spelet 1 dag innan release? Länk Software Express De har skänkt otaligt många fluffapor till R*. Vad trodde du?!?!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts