leftbehind Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ne ja hörde att GTA inte skulle funka på något ps2. vafan det funkar ,svårt att fatta eller. Fick mitt inatt och spelade det på min 30004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Så här ligger det till har man just den där 34009 modelen som du som starta den här topicen har och fösöker sej på en avancerat spel som san andreas så kommer först till playstation koka över och du kommer få varmt vatten på dig. alla aparater i huset blir till liv och risken att få en pepparkvarn eller två i huvudet är minst sagt stor. efter en kvarts tortyr av din diskmaskin så kommer 1 liten vrål apa att komma hem till dig för att sedan så fort du försöker lägga dig påbörja sitt parningsrop vilket är väldigt högt. i ca 2-3 år kommer du ha knullande apor runt omkring dig och till sist kommer påskharen att hämta dig för att sedan tillsammans med jesus arbeta svart i tomtens verkstad. det positvia med detta är att du kommer synas i rutan på jul afton under kalle anka. ungerfär lika mycket sanning som det finns i min text är det i att spelet inte fungerar på modell 34009 haha! du har förmodligen rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Så här ligger det till har man just den där 34009 modelen som du som starta den här topicen har och fösöker sej på en avancerat spel som san andreas så kommer först till playstation koka över och du kommer få varmt vatten på dig. alla aparater i huset blir till liv och risken att få en pepparkvarn eller två i huvudet är minst sagt stor. efter en kvarts tortyr av din diskmaskin så kommer 1 liten vrål apa att komma hem till dig för att sedan så fort du försöker lägga dig påbörja sitt parningsrop vilket är väldigt högt. i ca 2-3 år kommer du ha knullande apor runt omkring dig och till sist kommer påskharen att hämta dig för att sedan tillsammans med jesus arbeta svart i tomtens verkstad. det positvia med detta är att du kommer synas i rutan på jul afton under kalle anka. ungerfär lika mycket sanning som det finns i min text är det i att spelet inte fungerar på modell 34009 All hail Hjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 fan jag visste det om man har gammal model av playstation2 spelet kommmer några platser att freeze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 http://www.royson.se/images/image_ps2_version.jpg Måste tyvärr ta bort bilden. Webbplatsen som hostar bilden klagar på att den tar för mycket trafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts