GTAjonte Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 År det verkligen sant att äldre PS2-versioner inte kommer klara av SA ??? Jag har modell 34009... hoppas att det funkaaar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 År det verkligen sant att äldre PS2-versioner inte kommer klara av SA ??? Jag har modell 34009... hoppas att det funkaaar !!! om du läser och framförallt SÖKER så lär du hitta massa svar om det du fråga efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Det är lögner och påhitt. En gång för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Det är lögner och påhitt. En gång för alla. Känns bra å höra (om du nu är säker ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ´hur ser man att vilken modell har man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Läs på GTAforums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 nä orka inte jag väntar bara spelet :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag fick SA idag, jag har den första versionen av PS2. Fungerar PERFEKT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag har SCHP-30004 och det funkar utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Enda anledningen till varför äldre modeller inte skulle klara av spelet är ifall de är slitna och dammigam, men har maskinen inga som helst problem att spela andra spel och DVD-filmer så finns det ingen anledning till att San Andreas inte skulle funka heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Självklart är det sant att det inte funkar? Jag menar, vem litar inte på en liten snorig vandal som inte har något bättre för sig än att ljuga och skapa dåliga rykten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ´hur ser man att vilken modell har man du kollar under / bakom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 http://www.royson.se/images/image_ps2_version.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Så här ligger det till har man just den där 34009 modelen som du som starta den här topicen har och fösöker sej på en avancerat spel som san andreas så kommer först till playstation koka över och du kommer få varmt vatten på dig. alla aparater i huset blir till liv och risken att få en pepparkvarn eller två i huvudet är minst sagt stor. efter en kvarts tortyr av din diskmaskin så kommer 1 liten vrål apa att komma hem till dig för att sedan så fort du försöker lägga dig påbörja sitt parningsrop vilket är väldigt högt. i ca 2-3 år kommer du ha knullande apor runt omkring dig och till sist kommer påskharen att hämta dig för att sedan tillsammans med jesus arbeta svart i tomtens verkstad. det positvia med detta är att du kommer synas i rutan på jul afton under kalle anka. ungerfär lika mycket sanning som det finns i min text är det i att spelet inte fungerar på modell 34009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hjort: Bra exempell (not) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Så här ligger det till har man just den där 34009 modelen som du som starta den här topicen har och fösöker sej på en avancerat spel som san andreas så kommer först till playstation koka över och du kommer få varmt vatten på dig. alla aparater i huset blir till liv och risken att få en pepparkvarn eller två i huvudet är minst sagt stor. efter en kvarts tortyr av din diskmaskin så kommer 1 liten vrål apa att komma hem till dig för att sedan så fort du försöker lägga dig påbörja sitt parningsrop vilket är väldigt högt. i ca 2-3 år kommer du ha knullande apor runt omkring dig och till sist kommer påskharen att hämta dig för att sedan tillsammans med jesus arbeta svart i tomtens verkstad. det positvia med detta är att du kommer synas i rutan på jul afton under kalle anka. ungerfär lika mycket sanning som det finns i min text är det i att spelet inte fungerar på modell 34009 lol garvade så att jag trodde mina syskon skulle vakna ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hjort: Bra exempell (not) vad var felet med den? tycker jag är mycket pedagogisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Egentligen inget fel på det exemplett, bara det att dina ordval i vissa meningar inte var dom bästa jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jag har 39004 funkar de då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag har SCHP-30004 och det funkar utmärkt jag har oxå det men jag har ej spelet, tack nu vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts