axek Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Sollentuna mäsan har Sci Fi mässan nu i helgen mer info på www.propworld.nu jag ska nog dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Japp, nån ska dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 LOL ok då dum tråd... men kul skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag skulle bara för att spela killzone, men jag fixade ett demo så (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Min mamma (som jobbar på radio, 106,7 rockklassiker) intervjuade han som spelar Sauron (sagan om ringen) och han som spelar darth vader (Star wars). Så på morgonen ringde telefonen, då va det sauron som ropade 'Hey alex, wake up!'... Ganska fräckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Min mamma (som jobbar på radio, 106,7 rockklassiker) intervjuade han som spelar Sauron (sagan om ringen) och han som spelar darth vader (Star wars). Så på morgonen ringde telefonen, då va det sauron som ropade 'Hey alex, wake up!'... Ganska fräckt Är din morsa Ina? That's cool. Lyssnar varje morgon på henne och ian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Är din morsa Ina? That's cool. Lyssnar varje morgon på henne och ian bah... läskigt... Jepps, thats my mom Edit: fast jag är då en liten svikare som lyssnar på hip/hop ist. för rock Redigerad 29 oktober, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Min mamma (som jobbar på radio, 106,7 rockklassiker) intervjuade han som spelar Sauron (sagan om ringen) och han som spelar darth vader (Star wars). Så på morgonen ringde telefonen, då va det sauron som ropade 'Hey alex, wake up!'... Ganska fräckt Sala Baker (Sauron) är en ganska ung kille, väldigt välbyggd, lät han ung? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Sala Baker (Sauron) är en ganska ung kille, väldigt välbyggd, lät han ung? antagligen... blev mer förvånad Bild på Sauron och Darth Vader... http://www.rockklassiker.se/commonfiles/4421.jpg Sauron till höger, Darth Vader till vänster Edit: Har fått 2 asballa autografer, en i bildberättelsen om sagan om ringen och en annan på en darth vader lapp... scannar gärna för den nyfikne Redigerad 30 oktober, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Var där idag och snackade med warwick davis och ron perlman, det var ballt, men ändå ganska liten mässa tycker trodde det var mer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Edit: fast jag är då en liten svikare som lyssnar på hip/hop ist. för rock Man vill ju inte vara som sina föräldrar vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man vill ju inte vara som sina föräldrar vettu. haha så rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag ska dit med en kompis idag, vi gick förra året, och året innan det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts