TheGooch Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag har läst på gtadomain,gtagaming.com och vad jag har läst här så ska jetflygplanet heta shamal ,em jag har sett filmer med ett jetflygplan som heter learjet så finns det möjligen två jetflygplan det skulle isåfall vara lite dumt men ändå ganska bra och klart det är vältvå olika storlekar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Nej alltså Learjet är vad planet heter på riktigt och Shamal är vad det heter i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 nä det är två olika om man kollar på gtadomain.gtagaming.com så står det under flygplan learjet och shamal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts