lulle Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Nu vet vi att det är några som har fått det...... Bara undra om det är så stort som R* sa att det tar långtid och cykla från dit till dit osv e det någon som kan svara på denna fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 en halv timme att åka runnt hela mappen med bil, recension på level7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Oftast tar det femtio år, men bara om man går varje centimeter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men liksom R* Sa att det tog och cykla från LOS santos till ett litet ställe som dom kallar Back o Beyond eller något sånt om det tar 30 min runt allt så stämmer inte det ju men det var med cykel Eller GTA MANIAC mena dom då och ta motorvägarna för det e ju mycket om det tar 30 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag fick det idag, och jag kan säga detta: Ni som inte har det kan inte föreställa er hur stort det är!! Jag är kvar i Los Santos, jag kan åka till Red County och det men bara LS är så förbaskat stort! Sen är det allt annat , det är ENORMT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 är du lulle @ fragbite? När jag hade kört om kring aaaas mycket (tyckte jag).. tröck jag upp kartan och såg att jag bara kört en fjärdedel av hela banan, och vart ju iom det mycket possitivt överaskad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Det låter härligt, kan knappt vänta tills omorgon, går nog och lägger mig nu så att tiden går fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men liksom R* Sa att det tog och cykla från LOS santos till ett litet ställe som dom kallar Back o Beyond eller något sånt om det tar 30 min runt allt så stämmer inte det ju men det var med cykel Eller GTA MANIAC mena dom då och ta motorvägarna för det e ju mycket om det tar 30 min vet inte om det vart motor vägen, men runt 30 min i alla fall:) rätt bra baserat på att det tar lång tid å så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Låter riktigt kul, en tävling runt hela kartan med en polare (2-player-läget), om det nu går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jag som sa till min kompis om jag klarar av sanandreas så ka jag cykla runt hela spele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts