Diezl Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Eftersom man har PC så är det klart att man kommer stanna ... Men om jag haft spelet i mina händer just nu så skulle jag säga hell no och hell no till skolan för en dag också ! men men men... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Kanske, men inte lika mycket. LOL : Är elva år och kommer komma hit för hjälp lite då och då. om man e elva år så skulle man ju klara det. det är ju bara att man kanske jobbar på samma updrag 15 gånger om man tycker det är svårt, 11 år. ja. då kanske man börgar grina på dom 9 sista försöken eftersom att man aldrig klarar dom :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 och ja, klart jag kommer vara kvar, jag är ingen jävla SA-noob. Samma här, du tog nästan orden ur min mun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 och du tog orden ur mun på mig Curly.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Det har släppts nu så jag kommer spela så fort jag får chansen. Min CJ ser ut som världens discokille just nu. För att citera en känd och uttjatad filmreplik: I'll be back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts