Olle E.Å Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Ja hur blir det? *Edit* Ångrade mig, kommer vara kvar, men hoppas vi slipper en del 11 åringar.. Redigerad 28 oktober, 2004 av Olle E.Å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Haha, jag diggar siggen... Vad jag inte diggar är att du inte stannar. Jävla svikarstil att komma hit, spamma lite om SA och sedan dra. Jävla one-night-standare. En gång GTAsajtare, alltid GTAsajtare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Inte den närmaste tiden allafall... VOTE: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men wow, nödvändig tråd, och ja, klart jag kommer vara kvar, jag är ingen jävla SA-noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Så länge inte invasionen av forum-noobs sprids till Off-Topic-avdelningen för mycket så stannar jag nog för gott. ... och där orsakade jag massiv huvudvärk för Hultan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marreo Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 GTAsajten våran borg och vi ska tillbaks igen! (tagen från någon dålig djurgårdar låt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Inte ids man knacka på burken när man har tillgång att spela det spel man har väntat nu på ett bra tag. Men visst något inhopp blir det då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hell yeah (ain't you gonna stay my nigga?) Hell yeah (you cant leave us my nigga!) Hell yeah (are you tired of GTAsajten my nigga?) Hell yeah (well lets stay then) Hell yeah, Hell yeah HELL YEAH! Fast jag kommer nog inte vara så jätteaktiv veckan efter att det har släppts... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Självklart kommer jag finnas kvar. Detta forum för mig handlar mycket om hjälp, tips och byta funderingar kribg spelet även om jag inte är 11år. Det har bara varit kul nu inför GTA SA och se om man kan snappa upp något nytt och framför allt höra alla oroliga om de får spelet i tid eller inte. Och eftersom jag är pc användare :'( kommer jag fortsätta finnas här inne längta och förhoppningsvist höra alla kommentarer från er som spelar detta efterlängtade spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tror du att elvaåringar är knäppa eller? Dom klarar sig bättre än dig hela fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Knäppa? Hela Fall? Är du elva, eller? Kommer klara mig själv btw. so piss of din pissmyra xD Fin sig btw. Haha Redigerad 28 oktober, 2004 av Olle E.Å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Nej jag är inte elva men tror du inte att dom klarar sig lika bra som du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vet inte kanske kollar in då och då. Har 2 st andra forum jag är ganska aktiv på. Sen har man ett liv utanför datorn hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag var den andra som röstade "Hell no!" :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 jag stannar här för jag har inget ps2 och får inte köpa ett heller så får vänta på pc eller xbox *gråter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag kommer stanna. Alltid kul att höra alla rykten, meningslösa kommentarer och GTA snack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 När man menar "lämna sajten" så menar man ju inte för gott. Bara den närmaste tiden när man ska spela SA. Har höstlov så det blir lite extra bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Vote: Ja...själklart...men inte lika mkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Självklart kommer jag vara kvar.....bara inte lika aktiv(måste ju spela också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts