Marreo Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Angående inlägget av Hultenius på GTAsajten, så vill jag bara säga att jag kommer att vara lika aktiv på GTAsajten som när jag fått spelet i morgon, som i dag och inann jag hade spelet och samtidigt hylla Hultenius och de andra crew-medlemmarna för en bra sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Kunde inte sagt det bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 hipp hipp hurra, hurra, hurraaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag har varit uppdaterad av gtasajten tackvare gtasajtens crew =)... Jag har nog varit inne 15 ggr per dag och kollat på gtasajten =) kommer forsätta o vara inne där också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 "Öööh, ha den äran!!" "Dumsnut..." Bra sagt. Själv ska man stanna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men oj, tror ni det är någon som bryr sig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men oj, tror ni det är någon som bryr sig eller? Dagens sanning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 hela forumet dräller av meninfslösa trådar som bara är till för att fördriva tiden, jag vill helst se lite mer konstruktiva trådar, eller? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Kan instämma i att det här har vart en bra sida och är men besöken för min del kommer i a f under en tid att dala och kommer antagligen inte stiga förens det börjas spekuleras om ett nytt spel. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Angående inlägget av Hultenius på GTAsajten, så vill jag bara säga att jag kommer att vara lika aktiv på GTAsajten som när jag fått spelet i morgon, som i dag och inann jag hade spelet och samtidigt hylla Hultenius och de andra crew-medlemmarna för en bra sida. Ja sajten e så bra så man kan bara ej lämna den Redigerad 28 oktober, 2004 av mackomonster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts