GTA-83 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 nån här från karlskrona? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag har inte väntat så länge på gta:sa... Bestämde mig att jag ska boka imorn, men jag har ångrat mig att jag inte bokade det för mycket längre sen, jag sitter typ å längter ihjäl mig efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 kan inte klockan bli 23:45 snart :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Bara 5 minuter kvar..... Edit: NU ÄR DET UTE!!!!! Redigerad 28 oktober, 2004 av jontemad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Bara 5 minuter kvar..... Edit: NU ÄR DET UTE!!!!! wwoohhoo kommer nyss från Tradition nu e det dags och sova god natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hawkeye: Antar att du köpte SA vid Tradition? Då kan du ju ffs inte sova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hawkeye: Antar att du köpte SA vid Tradition? Då kan du ju ffs inte sova! vill vara pigg när jag spelar det är tröttare än helvete somliga jobbar hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts