Vice-Nasty Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Mycket enkelt Vote : Vill inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vote: nej får inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Har ingen PS2 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Nej Vill inte.. Orkar inte helt enkelt.. Tar det imorgon när jag ändå har andra ärenden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vote: nej får inte Av vem och varför =) Gissar : Föräldrarna tycker det är försent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Av vem och varför =) Gissar : Föräldrarna tycker det är försent Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 orkar inte, bokat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vote: Får inte, fast jag vill nog inte häller för jag har prao i morgon så det blir ändå ingen spel natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Null vote - har beställt. Känner bara för att ha ett exemplar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Null Vote; köper det inte på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 fick spelet i dag så varför köa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Har redan spelet, fick det imorse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Nullie votie, spelet hamnar i min brevlåda med en välbekant duns imorgon runt 11-12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Nullie votie, spelet hamnar i min brevlåda med en välbekant duns imorgon runt 11-12. ÄR DU HELT SÄKER?! Kanske en av alla dessa plastätande SARS-bärande brevbärarna därute glufsar i sig ditt spel! Eller kanske en liten vätte kommer och byter ut din PS2:a mot en mycket sämre modell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 MEN SLUTA, SA ÄR JU MITT NYA LIV, JAG BEGÅR FAN SJÄLVMORD OM DET INTE LIGGER BLAND POSTEN NÄR JAG KOMMER HEM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 MEN SLUTA, SA ÄR JU MITT NYA LIV, JAG BEGÅR FAN SJÄLVMORD OM DET INTE LIGGER BLAND POSTEN NÄR JAG KOMMER HEM! Oh dear.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ÄR DU HELT SÄKER?! Kanske en av alla dessa plastätande SARS-bärande brevbärarna därute glufsar i sig ditt spel! Eller kanske en liten vätte kommer och byter ut din PS2:a mot en mycket sämre modell! ...eller så går du och jag och knäpper brevbäraren i skallen bara för att vara taskig mot Pico... Pico - är du seriös? Själv ser jag det bara som lite extra underhållning i tillvaron vid sidan om...ehum...ni vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjxrn Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Nån som vet om det är nattöppet nånstans i Karlstad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Haha, Pico är inte seriös nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Haha, Pico är inte seriös nej. Tänkte väl! Haha! Då kan jag fortsätta (man vill ju inte orsaka självmord, höhö) - kanske en jättegrävling äter upp din brevlåda så brevbäraren inte vet vars han ska lägga den? Eller så kanske det helt enkelt inte hinner fram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts