cmyrman Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Skriv gärna om era favorit filmer.mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vote: Pulp Fiction Även Saving Private Ryan och Big Lebowski är utmärkta filmer... har inte sett alla i den där listan heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Lost In Translation, Eternal Sunshine Of The Spotless Mind, Zelig, Everybody Says I Love You, Mississippi Burning, Scarface...säkert nån till. Ingen ordning då! Star-Wars filmerna får inte glömmas!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Gött där fick du med alla filmer som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 av domma får det bli pulp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Spykids? Hur gammal är du? Ondskan är ruskigt bra och Full Metall Jacket också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.blonde Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 utav dessa filmer?här finns ju bara några bra...jag röstar nog på kill bill av den bästa regissören Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Dåliga filmer jag sett bland förslagen: Black hawk down [inte dålig men inte bra] Kill Bill [uselt enformig, och ointressant, men snyggt regisserad] Spy Kids [EXTREMT USEL] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Pulp Fiction, helt klart, tätt följd av Kill Bill. Spy Kids? Hah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cmyrman Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Har ingen set O brother where art thou Bröderna Coen den är ju skitbra Dom flesta jag har snackat med tycker första gången de såg Pulp Fiction att den va kas men andra gången att det ve den best filmen som har gjorts (min favorit del är klockan i röven) Men spy kids suger jag drömde mardrömmar om den när den kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Scarface, Goldfinger, High fidelity, Almost famous, Kill Bill, Forrest Gump... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Terror på elm street, men av dom där så blir det Black Hawk Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Tycker att alla filmerna där som är gjorda av bröderna Coen är bäst. Men jag valde Big Lebowski. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cmyrman Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Är det ingen som har set Tin Cup så hyr eller köp den är skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Det finns för många bra filmer, finns ingen riktig "bäst". Det är ju olika saker, action, drama, komedi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Gillar typ bhd av dom som fans men också rädda meninge ryan och lite andra. Men bästa filmen(serie) tycker jag e BoB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Av dem så e de nog Black Hawk Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Av alternativen så är Saving Private Ryan helt klart bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 min favorit film måste vara AvP(Alien vs predator) assbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Oo jag lister dom tre bästa. 1, Big Lebowski 2, Kill Bill 3, Pulp Fiction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts