Foo Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ni som nu har spela ett tag kan väl svara på denna enda fråga som möjligen kan försöra spelet för mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 jag har fått det av cdon!! det hackar inte alls!!! spelet e så jävla fettttttt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 vad har du för nummer bak på ps2:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Nej men därimot kan det vara lite trögt ibland, och man ser texturen liiiiiiiiiiiiiiite grann på vissa bilar, men d är inget man tänker på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 vad har du för nummer bak på ps2:an??? undrar också vilket nr du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Det hackar med JINDOWS och Paconish .. NEJ FÖR FAN ! Rykten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ja det var ju tur det, anledningen till att jag undrar är att Level 7 skriver i Grafik Resencisonen att spelet hackar en aning ibland men det var skönt att höra att det inte är så farligt ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts