vegeta172 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 :'( hur får jag saker i min hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 hrm, öppna dörren o bär in dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 men hur får jag sakerna måste jag råna hus och springa hem elller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ni kan väll vänta till fredag innan ni börjar ställa en massa frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ingen aning, har inte fått spelet än... bara var så där drygt ironiskt rolig som bara jag är och förklarade hur du får in saker i ett hus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 men jag ska göra i spelet så här 1 skaffa saker i mitt eget hus NOOOOOOOOB 2 kan man sova i sängen ger den life eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 men prova att lägga dig i sängen bara så vet du sedan... och vad sakerna beträffar, går det överhuvudtaget att inreda sin lya med stöldgods?? tvivlar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ska ni komentera eller inte ....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ni får börja tjata då det är släppt På RIKTIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men plz lär det stava eller korrekt svensk grammatik detta är ju pinsamt, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hur rånar man andra hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ni får börja tjata då det är släppt På RIKTIGT! Det är släppt på riktigt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hur rånar man andra hus? Japp. det är släppt på RIKTIGT nu. men det var det inte när HAN ^ skrev. för då var det en sekund kvar. nej vad dum jag e | | Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts