AE_Dave Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) nu från och med 28 Oktober 1900 (svensk tid) så öppnas servrarna för Guild Wars så att alla kan komma in och testa spelet i två dagar framåt. guildwars hemsida där kan du tanka hem beta versionen. *edit* http://www.guild-wars.com/layout.php?page=help/beta Redigerad 28 oktober, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Fick reda på dett för ett tag sedan och testade, det LAGGAR något så otroligt att jag stängde ner det direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 För mig så flimmrar bilden och texturerna något så in i helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 mysko funkar bara finfint för mi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 mysko funkar bara finfint för mi! Nuså, efter att behövt ladda ner lite fler grejjor så funkar det perfekt utan lagg... Laggar dock till ibland när den laddar ner paket men... sånnt är livet Nån som är sugen på guild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Skapade själv in Guild och HÅRDKÖRDE ... det vet nog Dave.....Men Guilden hette Iaf Team Sweden. och jag Älsakde rent sagt ut spelet SKA förbeställa spelet så man få Betakod .:! ,... hadde iaf några kolla här Warrior/Elementist LVL 20 Name : Master Baba Monk/Ranger LVL 20 Name : Miss Fefe Necro/Elementist LVL 20 Name : Manik The Man Ranger/Necro LVL 20 Name : Miss __? och sen nån mesmer ..som ja deleta och nån annan krige som hette Lallaren the man men deleta den också that was all from me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Som sagt var det ju roligt kommer nog köpa senare, men lär väl inte vrålspela varje dag, måste ju fortfarande hålla mig aktiv i Anarchy Online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts